Şirkətlərin Mühasibatlıq Səhvləri


1. Mənfəətin həmişə maliyyə axını olduğunu fərz etmək

Yenicə 50.000 manatlıq bir sifariş aldınız və bunu 3 aya çatdırmağı planlaşdırırsınız. Bu sifariş üçün sizin xərciniz isə 20.000 manat olacaqdır. Buna görə də siz sifarişi çatdırmadan 30.000 manatlıq mənfəət qeyd edirsiniz.

Bu böyük səhvdir. Bəlkə bu sifarişi hər hansı problemdən ötürü 3 aya deyil 6 aya çatdırdınız. Belə olsa 20.000 manatlıq xərc artıq qeyri müəyyən olacaqdır. 

Hər anlaşmanı gəlir olaraq yazmaq həvəsləndirici olsa da, bunu etmək şirkətinizi olduğundan daha sağlıqlı göstərəcəkdir və biznesinizin həqiqi vəziyyətindən daha uzaq bir görüntü verəcəkdir.


2.  Mühasibatlığı lazımı qədər ciddiyə almamaq.

Səmərəli bir mühasibatlıq üçün hər şeyi qeyd etmək lazımdır. Kiçik alış verişlərdən, müştəri və sifarişçilərdən gələn böyük ödəmələrə kimi hər şeyin qeyd edilib kateqoriyalara ayrıldığından əmin olun.

Kiçik ya da, böyük olduğundan asılı olmayaraq, şirkətinizin mühasibatlığını nə qədər ciddiyə alsanız biznesinizin sağlığı və xüsusi bir periyodda nə qədər yaxşı ya da pis olduğunu o qədər dəqiq və etibarlı bir şəkildə görə bilərsiniz.

Fərqli növlərdəki aktivlər və borcların kateqoriyalara ayrılmasından, aylıq hesabat və qeyiyyatların nəzarətinə kimi, biznesiniz üçün ciddi hesabat və mühasibatlıq sistemi qurmaq maliyyənizi sığortalayacaqdır.


3.  İşçiləri və podratçıları ayırd etməmək

Biznesinizə işçilərinizi varmı? Əgər varsa, onlar öz işçilərinizdir yoxsa müqaviləli şirkət ya da insanlardır? İşçi və podratçı arasında çox böyük fərq vardır, bu fərq hesabatlarınızda qeyd edilməlidir.

Bir işçi və podratçının arasındakı fərqi anlamaq, bu fərqin mühasibat nəticələrində və biznesinizin hesablarının səhv bir şəkildə qeyd edilməməsi üçün vacibdir.


4.  Bütün mühasibatlığı biznes sahibinin idarə etməyə çalışması

Bütün hesabat və mühasibatlığınızı “evdə” həll edirsiniz? Limitli bir büdcəyə sahib kiçik bir biznes sahibisinizsə xərcləri azaltmaq üçün mühasibatlığınızı özünüz idarə etməyiniz sizin üçün çox cazib olacaqdır. Bunu etmək biznesinizin xərclərini azalda biləcəyi kimi artıra da bilər. Bir mühasib ya da bu xidməti təmin edən outource şirkəti sizin üçün maliyyəti artırsa da bu sizin xərclərinizi azaltmayacağı mənasına gəlmir.

Vergi endirimlərindən, sizin görməyinizin çox çətin olduğu amma bir mütəxəssisin gözündən yayınmayacaq səhvlərə qədər, “evdən” idarə etdiyiniz mühasibatlığınız xərcinizi azaltmaq imkanını əlinizdən alacaqdır.


5.Qeydiyyatların bank hesabları ilə eynilik təşkil etməməsi


Biznesinizin, hesablarınız ilə tutarlı olması çox vacibdir. Eynilik prosesi hesab balansınızın öz hesabatlarınız ilə fərqli olmamasıdır, həqiqi balans ilə bank hesabının üst üstə düşməsindən əmin olmaqdır.

Bəzən, kiçik xərclərin qeydiyyata alınması gözdən yayına bilər. Hesablarınızı qarşılaşdırmağınız sizin maliyyə statusunuzu dəqiq bir şəkildə izləməyinizə imkan verir.

Kiçik bizneslər hər ay sonunda bu hesabatları qarşılaşdırmalı və hər hesabın dəqiqliklə qeyd olunduğunu təsdiq etməlidir.


6.Kiçik əməliyyatların qeydiyyatının unudulması

Sizin biznesiniz kiçik əməliyyatları  necə idarə edir? Çox kiçik əməliyyat xərclərinin qeydiyyatı çox vacib görünməsə də, amma nə olursa olsun, biznesinizin ən kiçik əməliyyatının qeyd edilməsi lazımdır.

Hər əməliyyatın nağd olaraq həyata keçirildiyi pərakəndə satış mühitində bu xüsusi ilə vacibdir. Ediləcək ödəniş çox cüzi olsa belə, kuryer xidməti üçün ortaya çıxan əməliyyat xərclərini də qeyd etmək əhəmiyyətlidir.

Kiçik əməliyyatların qeydiyyatı böyük əməliyyatların idarəsini də asanlaşdırcaqdır. Kiçik əməliyyat xərclərinizi qeyd etməyiniz həm də şirkətiniz böyüyüb bu əməliyyatların daha da artacağı gələcək iş illərində işinizi asanlaşdıracaqdır.


7.Mühasibləriniz ilə olan kommunikasiya əksikliyi

Mühasibinizin biznesinizdə nələr baş verdiyindən xəbəri varmı? Əməliyyat xərclərinizin qeydiyyatının tutulmasından daha vacibi bu hesabatların mühasibinizə doğru bir şəkildə çatdırılmasıdır.

Aradakı kommunikasiya əksikliyindən dolayı raport edilməyən əməliyyatlar ciddi problemlərə səbəb olacaq və işinizi daha da artıracaqdır.

Bunun əksini etsəniz, yəni ən kiçik əməliyyatınızı mühasibinizə xəbər etsəniz, bütün gəlir və xərcinizə nəzarət asanlaşacaqdır.


8.Layihələrə ayrılan büdcənin dəqiq olmaması

Şirkətiniz layihələri dəqiq büdcə təyin etmədən başladır? Bir layihəyə gerçəkləşə biləcək xərcləri bilmədən başlamaq təxmin etdiyinizdən daha çox xərcləyəcəyinizə səbəb olacaqdır. Dəqiq büdcə qurulmadan başladılan layihələr edilən investisiyanın qaytarılmasını çətinləşdirəcəkdir.